خبرگزاری کار ایران

بچه‌ها کم نمی‌گذارند؛

خانزاده: فولاد جلوی ما بسته بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۶۵

تک‌تک بچه‌ها بیش از هر کس دیگری می‌خواهند بازیکن تیمی قدرتمند و موفق باشند و به این منظور تمام سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم و کم نمی‌گذاریم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: هواداران بابت بازی با نفت حق داشتند از دست ما ناراحت باشند، اما مطمئن باشند، هیچ‌یک از بچه‌ها کم نمی‌گذارند و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا به شرایط چند سال گذشته پایان دهیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خانزاده افزود: تازه 6 هفته از رقایت‌های این فصل گذشته است، اما هواداران را درک می‌کنیم. آنها طرفدار بزرگترین تیم ایران هستند و این بزرگی را چند سالی است که ندیده‌اند و از ما توقع دارند. به نظر من آنها حق دارند ناراحت باشند، اما مطمئن باشند تک‌تک بچه‌ها بیش از هر کس دیگری می‌خواهند بازیکن تیمی قدرتمند و موفق باشند و به این منظور تمام سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم و کم نمی‌گذاریم.

وی ادامه داد: نه تنها تیم نفت، بلکه همه تیم‌ها جلوی ما بسته بازی می‌کنند و رو به ضد حمله می‌آورند. نفت جز تیم‌هایی است که این کار را خوب انجام می‌دهد. با این وجود آنها در لحظات پایانی روی یک حادثه به گل رسیدند، البته ما هم یک مقدار سر حال نبودیم و این مساله باعث شد، غافلگیر شویم.

خانزاده درباره بازی پیش رو با فولاد گفت: فولاد اهواز تیم خوب و یکدستی است. آنها هم قطعا در تهران جلوی ما یک بازی بسته انجام می‌دهند و روی ضد حملات به دنبال گل خواهند بود. بازی با نفت برای ما تجربه خوبی بود. در ضمن فکر می‌کنم بچه‌ها برای این بازی کاملا سر حال باشند، فقط کافی است آن چیزهایی که علی دایی می‌خواهد را انجام بدهیم. آن وقت پرسپولیس تیمی است که همه از آن حساب خواهند برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز