خبرگزاری کار ایران

علیپور در تذکر شفاهی مطرح کرد:

بی‌توجهی به تعمیر راه‌های ارتباطی خطری است در کمین جان افراد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۲

بسیاری از راه‌های ارتباطی در استان آذربایجان‌غربی نیازمند مرمت و بازسازی هستند/ بی‌توجهی به تعمیر راه‌های ارتباطی خطری در کمین جان افراد است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بسیاری از راه‌های ارتباطی در استان آذربایجان‌غربی نیازمند مرمت و بازسازی هستند، افزود: بی‌توجهی به تعمیر راه‌های ارتباطی خطری در کمین جان افراداست.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمد علیپور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به وضعیت نابسامان راه‌های ارتباطی در حوزه انتخابیه خود گفت: وزیر راه و شهرسازی برای تضمین جان مردم باید تعمیر و بازسازی این راه‌ها را در اولویت کار خود داشته باشد.


وی تصریح کرد: از وزیر نفت درخواست دارم درخصوص تسریع در گازرسانی به برخی از روستاهای استان آذربایجان‌غربی از جمله روستاهای سردسیر دستور لازم را بدهند.


نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس در تذکر دیگر خطاب به وزیر کشور افزود: امید است با ارتقای روستاهای یولاگندی ازتوابع شهرستان شوط شاهد رشد و پیشرفت این روستا و زدودن غبار محرومیت از آن باشیم.


عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان‌های حوزه انتخابیه عمر مفید خود را کرده و تقاضا داریم وزیر بهداشت نسبت به تعمیر و ساخت مجدد آن‌ها همکاری لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز