خبرگزاری کار ایران

محمدی‌اصل:

صالحی‌امیری توانمندی برطرف کردن حواشی ورزش را دارد

کد خبر : ۱۰۰۴۳۸

زدیکی صالحی به رییس جمهور موجب تقویت بیشتر وزارت ورزش و جوانان و فعالیت‌های چشمگیرتر این وزارتخانه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: سیدرضا صالحی امیری توانایی و شایستگی ایجاد تحول جدی در حوزه ورزش و جوانان را دارد و می‌تواند حواشی آن را برطرف نماید.

به گزارش ایلنا، رضا محمدی‌اصل با اشاره به انتصاب سیدرضا صالحی‌امیری به عنوان سرپرست وزارت‌ورزش و جوانان گفت: وی چهره‌ای دانشگاهی و در عین حال مدیری تواناست و سابقه مدیریت او به خوبی حاکی از آن است که می‌تواند مجموعه را مدیریت کند.

محمدی اصل تاکید کرد: یکی از ضعف‌های وزارت ورزش و جوانان، مغفول ماندن مسائل جوانان و تاکید مدیران بر حوزه ورزش بود، اما در سابقه مدیریت صالحی‌امیری جنبه جوانان بر ورزش برتری دارد و امیدوارم همین نگاه باعث توجه بیشتر به حوزه جوانان شود.

وی اضافه کرد: قطعا وی به خاطر تجربه کاری و سوابق دیگری که در حوزه اجرایی و چندین سمت کلیدی در پست‌های مختلف داشته‌اند می توانند در این حوزه موفق باشند.

وی اظهار داشت: امیدواریم وزیر پیشنهادی در بحث حمایت ورزشی به‌ویژه در شهرستان‌های کوچک که از نظر مالی در تنگنا بوده و دارای و مشکلات مالی بالا هستند ورود پیدا کند.

محمدی اصل بحث ماده ۸۸ و معاف کردن اجاره اماکن ورزشی شهرستان‌های زیر ۵۰۰ هزار نفر را از جمله پیشنهادات برای وزیر آینده دانست و گفت: موارد و مشکلات به وزیر پیشنهادی ارایه خواهد شد.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان ادامه داد: از سوی دیگر نزدیکی صالحی به رییس جمهور موجب تقویت بیشتر وزارت ورزش و جوانان و فعالیت‌های چشمگیرتر این وزارتخانه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز