خبرگزاری کار ایران

امیدوارم از مجلس هم رای اعتماد بگیرد؛

رضوانی: دیدگاه‌های صالحی امیری برای جامعه ورزش مفید است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۴

او مساله قهرمانی را برای فدراسیون‌های ورزشی وظیفه برشمرد و با رویکرد اخلاق مدارانه در ورزش به صراحت عنوان کرد که حق داریم پست کسی را بگیریم اما نباید کرامت کسی را خدشه‌دار کنیم.

سرپرست فدراسیون شنا با اشاره به تاکید صالحی‌امیری روی مسائل فرهنگی گفت: او در گام نخست بحث تعهد اخلاقی، تخصص و مقبولیت را در انتخاب افراد مورد تاکید قرار داده است.

به گزارش ایلنا، محسن رضوانی در حاشیه نشست مشترک وزیر ورزش با روسای فدراسیون ها اظهار کرد: صالحی امیری فردی دانشگاهی، با فرهنگ و مدیری تواناست. او در این جلسه تاکید زیادی روی مسایل فرهنگی داشت. او مساله قهرمانی را برای فدراسیون‌های ورزشی وظیفه برشمرد و با رویکرد اخلاق مدارانه در ورزش به صراحت عنوان کرد که حق داریم پست کسی را بگیریم اما نباید کرامت کسی را خدشه‌دار کنیم. به نظرم چنین دیدگاهی برای جامعه امروز ورزش بسیار مفید و ضروری است. ورزش امروز ایران نیازمند نیازمند یک تحول فرهنگی و اجتماعی است و قطعا سرپرست جدید می تواند گام های موثری را در این راستا بردارد.

وی افزود: صالحی راه خروج از همه مشکلات ورزش را بنا کردن کارها بر اساس اخلاق عنوان کرد. خوشبختانه در این جلسه تا حدی با دیدگاه های سرپرست جدید آشنا شدیم. خیلی خوب بود که وی به عنوان یک وزیر و متولی ورزش کشور از جزئیات کناره گرفت و با دیدگاه جامعی درباره مسائل روز ورزش صحبت کرد.

سرپرست فدراسیون شنا در ادامه گفت: به نظرم صالحی‌امیری در گام نخست با معرفی معاونین خود به ویژه هاشمی نشان داد که بحث تعهد اخلاقی، تخصص و مقبولیت را در انتخاب افراد مورد تاکید قرار داده است. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش خوشحالم مدیری با فرهنگ سکان ورزش را در دست گرفته است. امیدوارم او از مجلس هم رای اعتماد بگیرد و با قدرت کارش را دنبال کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز