خبرگزاری کار ایران

حامد حدادی شنبه در اصفهان؛

صادق‌زاده: من امانتدار باشگاه هستم/ قوی‌ترین نفرات را به جام باشگاه‌ها می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۹

تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان تقریبا با حامد حدادی که پیش از این در NBA بازی می‌کرد به توافق نهایی رسیده و وی شنبه رسما اصفهانی می‌شود.

تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان برای حضور هر چه بهتر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که قرار است در اردن برگزار شود تقریبا با حامد حدادی که پیش از این در NBA بازی می‌کرد به توافق نهایی رسیده و وی شنبه رسما اصفهانی می‌شود.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص شرایط این تیم برای حضور در لیگ برتر گفت: از طرف فدراسیون بسکتبال اعلام شد که آخرین مهلت تسویه‌حساب مالی باشگاه‌ها با بازیکنان روز 7 شهریورماه است. البته درخصوص زمان جلسه برای برگزاری لیگ و اعلام سهمیه‌ها و آیین‌نامه مسابقات هنوز معلوم نشده است.

سرمربی فولاد ماهان در مورد اینکه آیا این باشگاه هم به بازیکنان خود بدهکار است یا خیر گفت: موضوعات مالی تقریبا حل و فصل شده و هیچ مشکلی وجود ندارد و منتظر تصمیم نهایی فدراسیون هستیم. برای بازیکنان ما بحث بدهی مالی وجود نداشت و روال قانونی انجام شده است. باشگاه پول را پرداخت کرده و بحث تامین منابع مالی برای این قضیه بود که برطرف شد.

صادق‌زاده در مورد اینکه آیا قرارداد با حامد حدادی بسته شده یا خیر؟ اظهار داشت: اتفاقاتی که در مورد جذب بازیکنان و بستن قرارداد آنها برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا وجود دارد روز شنبه از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد. من امانتدار باشگاه هستم و نمی‌توانم درخصوص آمدن یا نیامدن حامد حدادی صحبت کنم ولی برای تیم من مهم این است که برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا از حداکثر ظرفیت ملی‌پوشان خود برای شکست رقبا استفاده کنیم تا بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم. ما نماینده ایران هستیم و به دنیال کسب موفقیت برای کشورمان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز