خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران:

استقرار به موقع ادارات دولتی در شهرستان كلاردشت با جدیت دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۳

رفع نیاز مردم این شهرستان و تسریع در انجام امور اداری آن‌ها، مهم‌ترین هدف ایجاد ادارات در كلاردشت است.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: موضوع استقرار به موقع ادارات دولتی در شهرستان جدیدالتاسیس کلاردشت با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد جمشیدی در جلسه کارگروه تحول اداری استان با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان کلاردشت، بیان داشت: رفع نیاز مردم این شهرستان و تسریع در انجام امور اداری آن‌ها، مهم‌ترین هدف ایجاد ادارات در کلاردشت است.

وی افزود: یقیناً فرماندار کلاردشت نیز از همه ظرفیت خود در راستای تسهیل راه اندازی ادارات دولتی استفاده خواهد نمود اما نباید انتظار و توقع زیادی از فرمانداری داشت و دستگاه‌های اجرایی باید به عنوان یک وظیفه این موضوع را با سرعت انجام دهند.

جمشیدی خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در اسرع وقت با هماهنگی فرماندار، به منظور آشنایی با مشکلات شهرستان کلاردشت، بازدید و جلسه‌ای در منطقه داشته باشید و برای موضوع مهم استقرار ادارات تصمیم گیری نمایید.

معاون استاندار مازندران با اشاره به درخواست فرماندار کلاردشت به منظور استقرار فوری ۱۶ اداره دولتی در کلاردشت، تصریح کرد: بر اساس اطلاعات موجود، دستگاه‌های اجرایی هیچ گونه کمبود نیروی انسانی برای اعزام به کلاردشت ندارند.

وی با اشاره به اختصاص یک میلیارد تومان در سال جاری برای احداث مجتمع اداری در کلاردشت، تصریح کرد: البته ساخت مجتمع اداری چند سال زمان می‌برد و نباید کار مردم در این مدت بر زمین بماند و دستگاه‌های اجرایی هرچه زود‌تر نسبت به استقرار اداره یا نمایندگی در کلاردشت اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز