خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

مشکل بوی نامطلوب فاضلاب شهر جدید سهند رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۶۹

تودیع و معارفه رئیس آبفار شهرستان اسکو برگزار شد.

ایلنا: فرماندار شهرستان اسکو از رفع مشکل بوی نامطلوب فاضلاب شهر جدید سهند در مسیر ورودی این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش ایلنا آثری در جلسه تودیع و معارفه رئیس آبفار شهرستان اسکو با اشاره به نبود مخزن ذخیره آب در فاز ۳ شهر جدید سهند خواستار تسریع در اتمام مخزن ۳۰ هزار لیتری در فاز ۳ این شهر جدید شد و افزود: این مخزن از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده که با اتمام و بهره برداری از آن تا پایان سالجاری شاهد رفع قطعی آب در این نقطه از شهر سهند خواهیم بود.
فرماندار شهرستان اسکو همچنین از تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب شهری اسکو خبر داد و گفت: در صورت تحقق این اعتبار، طرح نیمه تمام فاضلاب شهری اسکو از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار خواهد شد.
وی همچنین از تحویل شبکه فاضلاب شهر جدید سهند از طرف شرکت عمران این شهر به مدیریت آبفار شهرستان اسکو خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ورودی شهر جدید سهند مسیر عبور گردشگران داخلی و خارجی به روستای کندوان بوده و بوی نامطبوع فاضلاب دفع شده درشان این شهرستان نیست، لازم است تا آخر مهرماه سال‌جاری فاضلاب موجود به مخزن شبکه تازه تاسیس فاضلاب سهند هدایت شده و مشکل چندین ساله دفع غیر اصولی فاضلاب این شهر برای همه رفع شود.
در این جلسه دادگر به عنوان رئیس جدید اداره آبفار شهرستان اسکو معرفی و از زحمات جمشیدی تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز