خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت:

اصلاحیه قانون بودجه تا دهم شهریور به مجلس ارایه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۱

دولت در روز سیزدهم آذر ماه لایحه بودجه 1393 را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.

سخنگوی دولت از ارائه لایحه بودجه 93 به مجلس در 13 آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نوبخت که امروز در جلسه هیات دولت به عنوان سخنگوی دولت انتخاب شد پس از پایان این جلسه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دولت در روز سیزدهم آذر ماه لایحه بودجه 1393 را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.

وی همچنین از ارائه اصلاحیه قانون بودجه سال 92 به مجلس تا 10شهریور خبر داد.

نوبخت با اشاره به جلسه‌ای که روز گذشته با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه داشته، گفت: خوشبختانه این کمیسیون با رویکرد مناسب پنج نفر اعضای خود را معرفی کرد که در جلسات مشترک با معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی در راستای اصلاح قانون بودجه سال 1392 حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: قرار است ساعت 4 بعدازظهر امروز اولین نشست مشترک برگزار شود و ما امیدواریم با هماهنگی که بین دولت و مجلس وجود دارد تا روز یکشنبه پیش‌نویس اصلاحیه قانون بودجه 1392 را قطعی کنیم تا هیات وزیران نیز بتواند در تاریخ دهم شهریور ماه این اصلاحیه را به مجلس ارائه کند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: قبلا گفته بودیم که تا بیستم شهریور این کار را می‌کنیم ولی ان‌شاءالله در دهم شهریور ماه این اصلاحیه به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

نوبخت در باره قطعی شدن سفر نیویورک رئیس جمهور گفت: این موضوع متعاقبا اعلام خواهد شد.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که واکنش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با تصمیمات اخیر غرب در رابطه با حمله نظامی به سوریه گفت: رویدادهای منطقه برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار با اهمیت است به همین جهت تصمیم‌های متناسب با این اقدامات در مراجع ذی‌صلاح که مرتبط هستند اتخاذ شده و وزیر امور خارجه این تصمیمات را در زمان مناسب اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

وی در مورد اقدام دولت برای رفع موانع تولید‌کنندگان گفت: کمیسیون اقتصادی دولت موظف شده این موضوع را بررسی کرده و تا کنون نیز دو جلسه در این راستا برگزار شده و اکنون کارگروه ویژه‌ای در حال بررسی این موضوع است که بتوانیم قبل از 15 روزی که رئیس‌جمهور برای همکاران خود تعیین کرده بود این موضوع را بررسی و موانع را شناسایی و حل کند

به گزارش خبرنگار ایلنا،اعضای هیات دولت پس از پایان جلسه به مناسبت هفته دولت به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز