خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از مراکز توان‌بخشی و آسایشگاه سالمندان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۹

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به اتفاق معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از بیش از 7 مرکز توانبخشی، مددکاری و آسایشگاه سالمندان شهرستان کاشان بازدید نمود.

ایلنا: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به اتفاق معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان و مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از بیش از۷ مرکز توانبخشی، مددکاری و آسایشگاه سالمندان شهرستان کاشان بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمود محمد‌زاده» دراین بازدید ۶ ساعته ضمن دیدار و گفتگو با معلولین جسمی حرکتی و سالمندان از نزدیک مشکلات آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی قرارداد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان همچنین در دیدار با کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست خردسال در مراکز تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان ضمن نوازش و دلجویی از این فرزندان خردسال مشکلات آن‌ها را نیز مورد بررسی و رسیدگی قرارداد.

طی بازدیدی که مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و همراهان از آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان داشت، پس از بازدید از قسمت‌های مختلف این مرکز و دیدار و گفتگو با دکتر گلابچی مدیر این آسایشگاه با تعدادی از پدران و مادران سالمند و پرسنل در این مرکز نیز گفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، ضمن رضایتمندی از اقدامات انجام شده در مراکز توانبخشی و سالمندان شهرستان کاشان، بازدید از این مراکز آن هم در غیر ساعت اداری را در راستای وظیفه شرعی و دینی خود دانست و گفت: الحق که مدیریت قوی و پشتکار جدی و شبانه‌روزی «دکتر امین عسگری» معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان قابل تقدیر است که امیدواریم خدواند به ایشان جزای خیر عطا فرماید.

محمد‌زاده تصریح نمود: طی بازدیدی که از بخش‌های مختلف مراکز توانبخشی مددکاری و آسایشگاه سالمندان کاشان داشتم، در خصوص مواردی که نیاز به پیگیری و رسیدگی داشت دستورات لازم داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز