خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان خبر داد:

بزرگترین الكتروفیلتر شركت در آگلومراسیون به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۰۶

این پروژه به دست نیروهای توانمند داخلی و با همكاری مدیریت توسعه و شركت پیشگامان فن اندیش تهران به سرانجام رسید.

ایلنا: بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین غبارگیر شرکت در مدیریت آگلومراسیون به بهره برداری رسید. قبل از این گرد و غبار زیاد ناشی از فرآیند تولید آگلومره در کارگاه آماده سازی مواد اولیه به روش بسیار قدیمی که بر اساس مصرف زیاد آب بود، جذب می‌شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، با راه اندازی این الکتروفیلترکه علاوه بر مجهز بودن به سیستم‌های جدید اتوماسیونی دارای ظرفیت ۱۹۵۰۰ مترمکعب در دقیقه و قدرت ۲۸۰۰ کیلووات ساعت است، ذرات گرد و غبار با استفاده از ولتاژ ۱۰۰۰۰ ولتی جذب می‌شوند، به‌طوریکه غبار خروجی آن در حد نزدیک به صفر خواهد بود. ضمن اینکه با راه اندازی این سیستم جدید تعداد ۱۴ حوضچه بزرگ از سیکل آب مصرفی حذف شد.

این پروژه به دست نیروهای توانمند داخلی و با همکاری مدیریت توسعه و شرکت پیشگامان فن اندیش تهران به سرانجام رسید. مجموعه کارکنان آگلومراسیون با برنامه ریزی‌های مستمر برای رسیدن به استانداردهای زیست محیطی و دست یافتن به هوای پاک درتلاش هستند که با حمایت‌های مدیرعامل شرکت شاهد راه اندازی هرچه زود‌تر پروژه‌های جدید باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز