خبرگزاری کار ایران

کنسرت بزرگداشت استاد باغچه‌بان اجرا می‌شود

کد خبر : ۱۰۰۱۹۷

به منظور بزرگداشت جبار باغجه‌بان و ثمین باغچه‌بان، کنسرت کودکان در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ایلنا: مسعود نظر گفت: به منظور بزرگداشت جبار باغجه‌بان و ثمین باغچه‌بان و نزدیکی به روز جهانی کودک، کنسرت کودکان را در تالار وحدت برگزار می‌کنیم.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی؛ مسعود نظر، سرپرست گروه موسیقی کودکان ارف؛ فعالیت در کنار کودکان را دشوار دانست و گفت: اگر عاشق کار موسیقی با کودکان نباشید، نمی‌توانید موفق شوید اما اگر عاشق شوید، از این فعالیت لذت می‌برید.
وی با اشاره به برنامه کنسرت‌های این گروه اذعان داشت: به طور معمول سالانه دو کنسرت در تالار وحدت یا تالارهای بزرگ کشور در روز جهانی کودک و جشنواره فجر برگزار می‌کنیم.
این هنرمند افزود: کنسرت شهریور امسال نیز به همین بهانه است اما از آنجایی که در مهرماه کودکان به مدرسه می‌روند، هماهنگ کردن آن‌ها کاری دشوار است؛ به همین دلیل در روزهای پایانی شهریور این کنسرت را برگزار کردیم که با هدف تجلیل از جبار باغجه‌بان و ثمین باغچه‌بان اجرا می‌شود.
نظر تصریح کرد: کنسرت از سه بخش ارکستر کوچک، متوسط و بزرگ تشکیل شده است که در اجرای ارکسترهای متوسط و بزرگ گروه نمایشی نیز هنرنمایی می‌کنند.
سرپرست گروه موسیقی ارف در پاسخ به علت استفاده از حرکات نمایشی در کنسرت اظهار داشت: امروزه کمتر کسی را می‌بینید که صرفا به موسیقی گوش دهد و عموما موسیقی با تصویر همراه است که اجرای زنده به خودی خود تا حدی به این موضوع پاسخ می‌دهد اما سعی می‌کنیم با اجرای حرکات نمایشی موضوع تصویر را کامل‌تر کنیم.
کنسرت گروه موسیقی کودکان ارف ۲۸ و ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز