خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد:

چک گندمکاران جنوب تهران برگشت خورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۵

کشاورزان این منطقه به دلیل نیاز به پول نقد گندم خود را به شرکت‌های خصوصی واگذار کردند به این امید که شرکت‌های خصوصی سریع‌تر از دولت اقدام به پرداخت بهای گندمشان خواهند کرد ولی از این بخش هم ضربه خوردند.

چک‌های شرکتی خصوصی که بابت خرید گندم از کشاورزان پرداخت شده بود، برگشت خورد.

یکی از کشاورزان جنوب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ۵۰ نفر از کشاورزان منطقه جنوب تهران، شهرری و ورامین گندم خود را به شرکتی خصوصی (نام این شركت در نزد ایلنا محفوظ است) به قیمت خرید تضمینی مصوب شده ۸۰۰ تومانی فروخته‌اند و به ازای آن چک‌های دو ماهه دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه چک‌های این شرکت در هفته گذشته با مبالغی بالا برگشت خورده است و گندمکاران نتوانستند بهای گندم خود را دریافت کنند.

این کشاورز با اشاره به نگرانی‌های کشاورزان افزود: طی روز گذشته کشاورزان جلوی درب سیلوهای این شرکت تجمع کرده‌اند تا شاید بتوانند مطالبات خود را از این شرکت دریافت کنند.

وی تاکید کرد: کشاورزان این منطقه به دلیل نیاز به پول نقد گندم خود را به شرکت‌های خصوصی واگذار کردند به این امید که شرکت‌های خصوصی سریع‌تر از دولت اقدام به پرداخت بهای گندمشان خواهند کرد ولی از این بخش هم ضربه خوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز