خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد:

سنجش مهارت بیش از 8500 نفر در آزمون‌های سراسری سنجش

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان از سنجش مهارت بیش از 8500 نفر در دو آزمون سراسری سنجش و آزمون تفاهمنامه‌ها در سراسر استان خبر داد.

ایلنا: مدیرکل اموزش فنی و حرفه‌ای کرمان گفت: در سومین آزمون سراسری سنجش مهارت ۶۴۰۶ نفر شامل ۴۰۵۷ زن و ۲۳۴۹ زن در ۱۹۴ حرفه آموزشی در ۱۸ حوزه امتحانی مورد سنجش قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: در تفاهمنامه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی و.. نیز ۲۱۲۰ نفر در ۲۸ حرفه آموزشی و در ۱۴ حوزه امتحانی شرکت کردند.

وی گف: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است. متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی برای شرکت در آزمون عملی به محل برگزاری آزمون مربوطه خود مراجعه نمایند.

استاد دانشگاه کرمان درخصوص شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت افزود: حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی ۵۰ از ۱۰۰ و در آزمون عملی ۷۰ از ۱۰۰ است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل ۷۰ از ۱۰۰ از طریق فرمول: ۷۰ ≤ (نمره آزمون کتبی × ۲۵%) + (نمره آزمون عملی × ۷۵%) است.

ملایی رئیس اداره آزمون فنی و حرفه‌ای استان نیز گفت: نتایج سومین آزمون سراسری سنجش مهارت (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) از طریق سامانه http: //azmoon. portaltvto. com یک هفته بعد از آزمون اعلام می‌شود که قبول شدگان مرحله کتبی در آزمون عملی شرکت می‌کنند که در صورت قبولی برای آنان گواهینامه مهارت پس از طی مراحل قانونی صادر و مطابق برنامه اعلامی ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها توسط مرکز تشکیل پرونده، تحویل متقاضی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز