خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه و چرام در مجلس:

2 پروژه ملی در حوزه انتخابیه ام تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۱

آقایان آمدند و 2 پروژه ملی پتروشیمی و سیمان سپو را در این شهرستان کلنگ زنی اما دیگر خبری از ادامه کار نشد.

ایلنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی گفت: متاسفانه ۲ پروژه ملی در حوزه انتخابیه‌ام تعطیل و معلوم نیست سرانجام این پروژه‌ها در صورت حمایت نشدن از سوی دولت به کجا می‌انجامد.

«حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: به‌رغم تمامی پیگیری‌ها و مکاتبات برای تخصیص اعتبارات کلان برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه‌ها، متاسفانه هیچ اقدام شایسته‌ای در این ارتباط از سوی دولت‌های نهم و دهم ندیدیم.

وی با انتقاد از مسئولانی که در دوران مسئولیتشان، شهرستان کهگیلویه را منطقه‌ای صنعتی معرفی کردند، بیان داشت: آقایان آمدند و ۲ پروژه ملی پتروشیمی و سیمان سپو را در این شهرستان کلنگ‌زنی اما دیگر خبری از ادامه کار نشد.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی افزود: پتروشیمی دهدشت بعد از حدود هفت سال همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده و از سویی سیمان سپو هم شرایط نامشخصی دارد.

بزرگواری با اظهار نگرانی خود از شرایط کنونی، بیان داشت: مهم‌ترین معضل حوزه انتخابیه‌ام بیکاری است و اگر این پروژه‌ها راه اندازی می‌شد شاهد کاهش چشمگیری از معضلات کنونی در این حوزه بودیم.

وی گفت: البته در دوران خدمتگزاری ما در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی اقداماتی برای پتروشیمی دهدشت انجام شد و این درحالی بود که قبل از ما عده‌ای آمدند و فقط کلنگی بر زمین زدند و بعد هم این کلنگ از یادشان رفت.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: فاز اول پروژه سیمان سپو نیز باید در سال ۸۹ به بهره برداری می‌رسید، اما با گذشت بیش از ۲ سال همچنان این پروژه راکد و تعطیل است.

بزرگواری از دولت یازدهم خواست برای رفع معضل بیکاری در حوزه انتخابیه‌اش برخلاف دولت گذشته اقدام تا شاهد رفع این معضل بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز