خبرگزاری کار ایران

نظارت شبانه برعملکرد تاکسی‌های مشهد 46 متخلف را گرفتار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۵۱

در گذشته نظارت بر نحوه فعالیت تاکسیرانان فقط در طول روز صورت می‌گرفت که در اقدام جدید، این نظارت‌ها در شیفت‌های شبانه هم راه‌اندازی شده است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز نظارت‌های شبانه بر تاکسی‌ها در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، هادی عطارزاده طوسی با بیان این مطلب گفت: در گذشته نظارت بر نحوه فعالیت تاکسیرانان فقط در طول روز صورت می‌گرفت که در اقدام جدید، این نظارت‌ها در شیفت‌های شبانه هم راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نظارت شبانه بر تاکسی‌ها از یک ماه گذشته، تصریح کرد: طی ۳۰ روز گذشته که این نظارت‌های شبانه در ابتدا به صورت آزمایشی آغاز شده بود تاکنون ۴۶ تاکسی اعمال قانون شده‌اند.

وی اضافه کرد: از بین ۴۸ تاکسی که قانون‌شکنی کرده‌اند، با نظارت‌های شبانه ۲۸ مورد به پارکینگ منتقل شده و ۱۸ مورد دیگر نیز که مربوط به خودروهایی با پلاک برون شهری بوده‌اند، جریمه شده‌اند.

به گفته وی از آنجایی که مشهد ایام پیک زائر را سپری می‌کند، نظارت‌های شبانه با محوریت میدان بیت‌المقدس در نزدیکی حرم مطهر رضوی انجام می‌شود.

عطارزاده عنوان کرد: ۱۵۰ بازرس به فعالیت، تردد و دریافت کرایه تاکسی‌های مشهد در شیفت‌های مختلف و همچنین تاکسی‌های با پلاک برون شهری نظارت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز