حدادی:
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: هدف از اصرار بر واردات خودرو این است قیمتها در بازار تعدیل و از طرفی تلنگری جدی برای ارتقا کیفیت خودرو داخلی باشد چراکه فعلا تنها راه ارتقای کیفیت محصولات نامرغوب خودروسازان داخلی، واردات است. کیفیت پایین فعلی خودرو داخلی، سالانه هزینه مضاعفی به حوزه سلامت تحمیل میکند.در سایر حوزههای تولید تاکید بر استفاده از کالاهای ایرانی داریم اما تداوم تولیدات نامرغوب و گران خودروسازیهای داخلی باعث شده که فعلا بر واردات خودرو اصرار کنیم.