در تماس با ایلنا مطرح شد؛
پس از سه ماه توقف فعالیت در کارخانه «کیشچوب» استان هرمزگان، با بازگشایی محدود این واحد صنعتی، بخشی از کارگران به خط تولید بازگشتند؛ با این حال معوقات مزدی همچنان پرداخت نشده است.
پس از سه ماه توقف فعالیت در کارخانه «کیشچوب» استان هرمزگان، با بازگشایی محدود این واحد صنعتی، بخشی از کارگران به خط تولید بازگشتند؛ با این حال معوقات مزدی همچنان پرداخت نشده است.
کارگران کیش چوب میگویند کارفرما هنوز ۴ ماه دستمزد و عیدی به آنها بدهکار است.
کارگران کارخانه کیش چوب از عدم پرداخت سه ماه مطالبات مزدی و عیدی سال جاری خود خبر دادند.
کارگران کارخانه «کیش چوب» در جزیره کیش از افزایش معوقات مزدی خود در ماههای آینده ابراز نگرانی کردند.
جمعی از کارگران شهرداری میناب از مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.
کارگران کارخانه کیش چوب از تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی و بیمهای چند ماهه خود خبر دادند.
کارگران کیش چوب میگویند مشکل پرداخت نشدن سه ماه دستمزد و عیدی حدود ۱۳۰کارگر در کارخانه کیش چوب هنوز ادامه دارد با این وجود وضعیت منابع مالی کارخانه به نسبت قبل بهتر شده است.
فعالیت تولیدی شرکت تولید روی بندر عباس پس از یکسال تعطیلی، با ۲۶۰ کارگر از سر گرفته شد.
کارگران پروژه احداث تلمبهخانه شماره پنج خط انتقال نفت گوره به جاسک در استان هرمزگان که در اعتراض به عدم دریافت مطالبات معوقه خود در بلاتکلیفی به سر میبرند، پیگیر مطالبات خود شدند.
اعتراض سه روزه کارگران معدن آسمینون منوجان شهرستان فاریاب کرمان، با وعده مسئولان فرمانداری رودان خاتمه یافت.