مدیرکل تأمین اجتماعی استان خبر داد:
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی به وضعیت مقرریبگیران بیمه بیکاری در استان اشاره کرده و گفت: هماکنون 2687 نفر در این استان از مقرری بیمه بیکاری بهرهمند شده و از آن استفاده میکنند. تا پایان بهمن ماه سال گذشته حدود 4310 میلیارد ریال برای این تعهد قانونی هزینه شده است.