مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: وزارت نیرو برای ایجاد انگیزه در اصلاح الگوی مصرف، طرح تشویقی ویژهای را از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه سال جاری اجرا میکند که بر این اساس، مشترکان خانگی که مصرف برق خود را حداقل ۱۰ درصد کاهش دهند یا نسبت به نصب سامانههای خورشیدی اقدام کنند، تا ۳۰ درصد تخفیف در بهای برق مصرفی دریافت خواهند کرد.