روابطعمومی آبفای استان هرمزگان اعلام کرد:
روابطعمومی شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با صدور اطلاعیهای به قطع آب برخی مناطق شهر بندرعباس اشاره داشته و در این خصوص اعلام کرد: جریان آب آشامیدنی برخی مناطق شهر بندرعباس در روز یکشنبه 24 خرداد ماه به دلیل عملیات تعمیرات خط انتقال قطع میشود.