مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از تدوین برنامههای راهبردی این شرکت برای سال ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: توسعه پروژههای کلان، حفظ حداکثری ظرفیت تولید، مدیریت چالشهای انرژی و تقویت مسئولیتهای اجتماعی از مهمترین اولویتهای فولاد هرمزگان در سال جاری خواهد بود.
برنامه های اصلی فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۵ تبیین شد:
سال ۱۴۰۵ سالی پرچالش برای صنعت فولاد کشور و فولاد هرمزگان است؛ سالی که در آن محدودیتهای انرژی، چالشهای صادراتی و شرایط اقتصادی، برنامهریزی دقیق و تصمیمگیریهای راهبردی را بیش از گذشته ضروری کرده است. در همین راستا، فولاد هرمزگان با تمرکز بر محورهای اصلی شامل توسعه و تکمیل پروژههای راهبردی بهویژه مگامدول احیا مستقیم، حفظ حداکثر ظرفیت تولید و ایفای مسئولیتهای اجتماعی، برنامههای خود را برای سال جاری تدوین کرده است.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت گفت: فولاد هرمزگان در سال 1404 با عملکرد عالی و همکاری همه کارکنان با رشد سودآوری مواجه شد و امیدوار هستیم این روند در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.
علیرضا رحیم، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه بیست سومین همایش ملی جایزه تعالی سازمانی، پس از کسب تندیس سیمین، با بیان اینکه تعالی سازمانی یکی از مهمترین ابزارهای ارتقای بهرهوری و بهبود مستمر در بنگاههای اقتصادی است، گفت: فولاد هرمزگان حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی را فرصتی برای ارزیابی دقیق عملکرد، بهرهگیری از تجربیات برتر و شناسایی مسیرهای توسعه میداند. نتایج این ارزیابیها طی سالهای گذشته زمینهساز اجرای پروژههای بهبود، ارتقای فرآیندها، توسعه سرمایه انسانی و افزایش اثربخشی فعالیتها در شرکت و به تبع آن کسب سه تندیس بلورین و یک تندیس سیمین جایزه تعالی سازمانی شده و فولاد هرمزگان با تکیه بر فرهنگ مشارکت، نوآوری و تحول، مسیر تعالی را بهعنوان یک راهبرد مستمر و بلندمدت دنبال میکند.
پیام تبریک هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان در پی کسب تندیس سیمین تعالی سازمانی؛
در پی کسب تندیس سیمین تعالی سازمانی توسط شرکت فولاد هرمزگان ، هیئت مدیره این شرکت در پیام تبریکی کسب این تندیس را حاصل تلاشهای هدفمند، همدلی، تعهد و شایستگی تمامی کارکنان و ثمره حرکت هوشمند در مسیر سرآمدی دانست.
در بیست و سومین دوره همایش جایزه ملی تعالی سازمانی؛
در بیست و سومین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی، شرکت فولاد هرمزگان موفق شد برای نخستین بار تندیس سیمین را کسب و علیرضا رحیم، مدیرعامل این شرکت این تندیس را دریافت کرد.
با تشکیل مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان، سرمایه شرکت فولاد هرمزگان از 13 هزار میلیارد تومان به 13 هزار و 960 میلیارد تومان افزایش یافت.
حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان در نواحی مختلف سایت در روزهای جنگ؛
در روزهایی که کشور در شرایطی حساس و دشوار قرار دارد، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با حضور در نواحی مختلف سایت و دیدار چهره به چهره با کارکنان خطوط تولید، بر تداوم فعالیت این مجموعه صنعتی و همراهی مدیریت با کارکنان تأکید کرد.
در پی شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و آغاز دوره رهبری آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای، مدیرعامل، اعضای هیأتمدیره، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی، آغاز مسئولیت ایشان را تبریک گفته و با رهبر جدید انقلاب اسلامی بیعت کردند.
شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از واحدهای پیشرو در زنجیره تولید فولاد کشور علیرغم مواجهه با چالشها و محدودیتهای متعدد طی 11ماهه سال جاری، موفق شد عملکرد خیرهکنندهای را در شاخصهای عملکردی خود بر جای بگذارد و رشد بیش از 34 درصدی را در تولید اسلب و افزایش 66 درصدی را در درآمدزایی اسلب در مقایسه با مدت مشابه سال 1403 رقم بزند.