رئیس کانون بازنشستگان و مستمریبگیران استان هرمزگان با انتقاد از برخی پیشنهادها درباره ادغام صندوقهای بیمهای و واگذاری سازمان تأمین اجتماعی به دولت، این اقدامات را مغایر با اصول ۲۹ و ۴۴ قانون اساسی دانست و تأکید کرد که حفظ استقلال تأمین اجتماعی و صیانت از سرمایههای بیننسلی کارگران و بازنشستگان باید در اولویت تصمیمگیران قرار گیرد.