پزشکان اندیمشک در نامهای خطاب به معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت:
با گذشت سه ماه از تخریب و آسیب به بخش های مختلف بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک در جنگ اخیر؛ مردم منطقه همچنان از خدمات اتاق عمل، زایشگاه، بخش های بستری و ICU محروماند و بازسازی تنها بیمارستان این شهر ۲۰۰ هزار نفره همچنان متوقف مانده است.