جمعیت هلالاحمر استان کرمان اعلام کرد:
جمعیت هلالاحمر استان کرمان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: در سانحه رانندگی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405، محور ریگان به بم که حامل اتباع غیرمجاز بود، 2 نفر کشته شده و 7 نفر نیز مصدوم شدند.
جمعیت هلالاحمر استان کرمان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: در سانحه رانندگی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405، محور ریگان به بم که حامل اتباع غیرمجاز بود، 2 نفر کشته شده و 7 نفر نیز مصدوم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: یک باند قاچاق انسان در یکی از روستاهای این شهرستان توسط مأموران پلیس شناسایی و منهدم شد. مأموران پلیس با هماهنگیهای لازم به محل فعالیت این باند قاچاق انسان اعزام شده و در اقدامی عملیاتی موفق به دستگیری 4 نفر سرشبکه اصلی این باند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان سمنان به وقوع حادثه رانندگی در یکی از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرده و گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور مواصلاتی شهمیرزاد به فولادمحله که همگی از اتباع افغانستانی بودند، 7 مصدوم برجای گذاشت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز از توابع استان یزد به کشف یک پرونده جعل هویت ایرانی در این شهرستان اشاره کرده و در این خصوص گفت: یک خانواده تبعه بیگانه با جعل هویت، حدود 25 سال با شناسنامه افراد دیگر خود را ایرانی معرفی کرده بودند.
تعداد زیادی از اتباع خارجی در حاشیه شهر آبادان توسط سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولیعصر (عج) دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه استان همدان از استانهای ممنوعه در حوزه اتباع بیگانه است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۴ درصد افزایش در دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتهایم و بیش از ۱۵۰۰ نفر دستگیر و از استان طرد شدهاند.
فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز و کشف بیش از ۱۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق و ۶۵ تن مواد غذایی احتکار شده به ارزش بیش از ۱۳۱ میلیارد ریال در استان خبرداد.
حضور گسترده اتباع افغانستانی در مشهد، این شهر را به یکی از مهمترین مراکز مهاجرپذیر ایران تبدیل کرده است. اشتراکات فرهنگی و فرصتهای اقتصادی، از یکسو شرایط همزیستی مسالمتآمیز را فراهم کرده و از سوی دیگر، چالشهایی مانند فشار بر زیرساختهای شهری و مسائل هویتی را به همراه داشته است.
فرمانده انتظامی خرمآباد گفت: ۳۰۰ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز از سطح این شهرستان جمع آوری و برای بازگرداندن به کشور خود به کمپ نگهداری در اراک تحویل داده شدند.
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری لرستان گفت: حضور اتباع بیگانه در واحدهای اقتصادی استان منجر به اشغال فرصت های شغلی، مسائل امنیتی و آسیب های اجتماعی می شود.