خبرگزاری کار ایران

پایانی بر جشنواره شور و نشاط خانوادگی کارگران

صادقی فر: مسیر خوبی را جشنواره خانوادگی کارگران طی کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۲۷

سومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران سرتاسر کشور پس از سه روز شور و نشاط و هیجان با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید تا کارگرانی که به نمایندگی از استانهای خود شرکت کرده بودند با دنیایی از خاطرات شیرین و بیاد ماندنی به شهر و دیار خود بازگردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش کارگران ، سومین جشنواره خانوادگی کارگران به مدت سه روز در مجموعه رفاهی کارگران بندر انزلی برگزار شد و در نهایت با برپایی مراسم اختتامیه جمعه شب به پایان رسید.

مراسم اختتامیه که در سالن اجتماعات مجموعه رفاهی کارگران سنگاچین برگزار شد با برنامه های متنوعی از جمله موسیقی بومی و محلی گیلکی که با استقبال بالای حاضرین مواجه شه ، استندآپ کمدی و مسابقه فرهنگی به کار خود پایان داد.

در مراسم پایانی دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جشنواره نمادی از توسعه شور و نشاط در بین کارگران است افزود: امیدواریم با برپایی جشنواره توانسته باشیم فرهنگ شور و نشاط خانوادگی را در بین کارگران سراسر کشور ارائه دهیم.

وی گفت: جشنواره یقینا نمی تواند در برگیرنده همه خواسته های کارگران خوب کشورمان باشد اما نوعی فرهنگ سازی برای همه کارگران و همه استانها است و به همین دلیل مسئولین رفاهی استانها هم دعوت شدند تا با الگو برداری از این جشنواره بتوانند مشابه آن را در سطح استانی و در مناسبت های مختلف برگزار کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: آن چه که طی سه دوره جشنوار ه گرفتیم و اداره کل ورزشی ما توانسته سمت و سوی خوبی به جشنواره بدهد این است که جشنواره به همان جهتی حرکت می کند که مورد نیاز امروز جامعه کارگری است.

جامعه امروز نیاز به نشاط و شادابی و تحرک و و دور هم بودن  خانوادها و کم کردن فاصله بین پر و مادر و فرزندان دارد و این جشنواره دقیقا در همین مسیر گام برداشته است.

الان در جشنواره سوم شاهد نشاط و استقبال بیشتری از سوی خانواده ها بودیم و یقینا هر روز که پیش برویم جامع تر خواهد شد  و خانواده ها در همین جشنواره خیلی راحت از اینکه توانسته اند برای نخستین بار با فرزندان پسر و دختر خود در یک محیط کاملا سالم با هم به تفریح و بازیهای مورد نیاز خود بپردازند رضایت خود را براز داشتند و ما هم دنبال همین هدف هستیم.

وی با قدر دانی از اداره کل امور ورزشی ، مدیریت مجموعه سنگاچین و اداره کل گیلان و همه مهمانان گفت: ما متولیان و مسولان امور کارگری وظیفه سنگینی برعهده داریم تلاش کنیم جامعه کارگری از هر راه ممکن پر شور و نشاط باشد و استانها و اداره کل امور ورزشی طرح و ایده بدهند و یقینا وزارتخانه هم حمایت مادی و معنوی خواهد کرد تا جامعه ایی سلامت و پرنشاط داشته باشیم.

بیش از 80 خانواده از 32 استان در سومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران که در سنگاچین بندر انزلی به مدت سه روز طی روزهای 6 تا 9 شهریور ماه برگزار شد حضور داشتند. ن را در سطح استانیآن

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز