خبرگزاری کار ایران

پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

وزیر امورخارجه عراق پس از دیدار با وزیر امورخارجه کشورمان پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، فواد حسین پس از دیدار با وزیر امورخارجه کشورمان در شبکه ایکس نوشت: امروز در بغداد میزبان سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در یک سفر رسمی بودم؛ سفری که با هدف بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای انجام شد.

ما بر این باوریم که گفت‌وگو و ارتباط مستقیم میان کشورهای منطقه، ستون اصلی مواجهه با چالش‌ها، تقویت امنیت و ثبات، و نهادینه‌سازی رویکرد دیپلماسی در راستای تأمین منافع ملت‌های ماست.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز