خبرگزاری کار ایران

تمام دغدغه اتحادیه تسهیل شرایط تولید برای تولیدکنندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۹۴۷

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دستدوز گفت:‌ تمام دغدغه اتحادیه تسهیل شرایط تولید برای تولیدکنندگان است.

به گزارش ایلنا،‌ رسول شجری، رئیس اتحادیه صنف کفاشان دستدوز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایندگی شعبه تیراژه چرم وحید گفت: برند وحید قدمت صد ساله داشته و یکی از برندهای معتبر کشور است، برندی است که از صفر تا صد کار را خود تولید می‌کند و معتقدم که سایر تولیدی‌ها نیز باید از این روش الگو بگیرند. آرزومندیم تا بتوانیم تعداد شعبات بیشتری را افتتاح و موقعیت شغلی بیشتری را برای جوانان فراهم کنیم.

وی درخصوص برنامه‌های خود برای حمایت از تولید نیز گفت: صنعتگران کفش نیز به مانند سایر صنعتگران کشور در این مدت دچار محدودیتها و مشکلات بسیاری شده‌اند اما امیدواریم تا با همکاری تمام دوستان فعالان در صنعت کفش و چرم بتوانیم این شرایط را تغییر دهیم و نگذاریم که این صنعت از ادامه تولید باز ایستد. تمام دغدغه اتحادیه تسهیل شرایط تولید برای تولیدکنندگان است.

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دستدوز با اشاره به فعالیتهای مطلوب صنعت کفش و چرم در شهرهای کشور گفت: بسیار خوشحالیم که صنعت کفش با توجه به همه مشکلات تولیدی که با آن روبه‌رو بوده است توانسته به ادامه فعالیت بپردازد.  

وی با اشاره به صادرات به روسیه نیز گفت: در چند ماه اخر سازمان توسعه و تجارت کشور اقداماتی را به منظور صادرات به روسیه انجام داده است و امیدواریم بتوانیم تا به خواسته خود که از دیرباز وجود داشت یعنی دستیابی به بازار صادراتی مسکو برسیم و به بازارهای بین المللی دست یابیم و بتوانیم برای کشور و صنعت کفش ارز آوری داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز