خبرگزاری کار ایران

رحمانی:

با بودجه ۱.۵ میلیارد تومانی نمی‌توان تجهیزات "لاستیکِ سیستان‌و‌بلوچستان" را خرید

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۱۰

وزیر صمت، گفت: پروژه لاستیک سیستان و بلوچستان جزو پروژه‌های اولویت دار کشور در جهت محرومیت زدایی و جبران برخی کاستی‌هاست.

به گزارش ایلنا «رضا رحمانی» امروز در جریان سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان، با اعلام این خبر، افزود: بودجه ۱.۵ میلیارد تومانی جابجا شده این پروژه که غیرقابل استفاده و به صورت اوراق و فقط برای زیرساخت‌ها بوده با اعتبارات قوی تر سال ۹۸ جبران خواهد شد.

وی با اشاره به نامه نوبخت در خصوص جابجایی بخشی از بودجه صنعتی پروژه لاستیک این استان، گفت: پروژه لاستیک دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه می‌خواهد و ۱.۵ میلیارد تومان که جابجایی‌اش مورد بحث است در مقابل این بودجه رقم کمی است و البته این ۱.۵ میلیارد تومان برای انجام پروژه نبوده و برای تامین زیرساخت‌ها بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این ۱.۵ میلیارد تومان هم اوراق بوده است و نمی‌توان تجهیزات و تاسیسات با آن خرید کرد و البته بودجه‌ای که از اعتبارات ۹۸ جایگزین آن شده بیشتر و قوی‌تر است که این موضوع باید درست اطلاع‌رسانی شود.

رحمانی جابجایی را امری عادی در بودجه‌ها دانست و افزود: برای اینکه ۱.۵ میلیارد تومان اوراق سوخت نشود و جای دیگر مورد استفاده قرار بگیرد، این تدبیر برای جابجایی بودجه اندیشیده شد و طرح لاستیک ما نیز که جزو پروژه‌های اولویت دار است به جد دارد دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز