خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون فرصت استفاده شرکت‌های دانش بنیان از ظرفیت‌های مالی را فراهم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۷۵

مجمع عمومی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری، مانند هر سال با اجتماع نمایندگان مجمع صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، اعضای هیئت مدیره صندوق و حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رییس، مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در سال مالی منتهی به۲۹/۱۲/۹٧در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل جلسه داد.

‎در ابتدای این جلسه، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری و بیانات پر اهمیت ایشان راجع به فعالیت‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، برگزاری مجمع سالیانه را فرصتی برای بررسی عملکرد سازمان‌ها دانست و اظهار داشت: گزارشی که به طور سالانه در مجمع ارائه می‌شود، سبب می‌شود که مدیران با بازنگری در فعالیت‌ها و آمار و ارقام، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نموده و در سال های آتی برنامه‌ریزی مناسبی را برای پیشرفت مجموعه تهیه نمایند.

 شریعتمداری در ادامه افزود: تعاون به عنوان یکی از راه‌های اساسی پیشبرد اقتصاد کشور بر مبنای فعالیت‌های مشارکت جویانه است و به همین دلیل باید با تجمیع نظر صاحبنظران منشوری طراحی شود تا بر اساس آن،سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور افزایش یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما باید تعاون را به مخاطبان عام و خاص بهتر و بیشتر معرفی کنیم تا افراد از مزایای تعاون آگاهی پیدا کنند و در توسعه این بخش ایفای نقش کنند. چنانکه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با تهیه و بهره‌برداری از طرح تامین مالی خرد تضمین شده فرصتی را فراهم کرده تا علاوه بر تعاونی‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و صاحب اندیشه بتوانند از ظرفیت مالی موجود در جامعه بدون پیچیدگی‌های بانکی استفاده نمایند.

 شریعتمداری اظهار امیدواری کرد که با توجه به عملکرد و خدمات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، این مجموعه به سازمانی توسعه‌ای و فراتر از بخش تعاون تبدیل شود.

همچنین در ادامه این نشست مهدی حسین نژاد، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، گزارشی از فعالیت‌های صندوق در سال٩٧را به حاضرین ارائه داد و پس از آن اعضای مجمع به بیان نکاتی در خصوص فعالیت‌های صندوق پرداختند.

‎در ادامه این مجمع، حسابرس مستقل و بازرس قانونی، گزارشی را جهت استماع اعضا، از نحوه عملکرد و صورت‌های مالی شامل سود و زیان و ترازنامه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون بیان داشتند که نظر نهایی حسابرس بر عملکرد استاندارد صندوق و رشد صورت‌های مالی منتهی به ۲۹/۱۲/٩٧صحه گذاشت و وضعیت صورت‌های مالی صندوق، مطلوب اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز