خبرگزاری کار ایران

کارخانه یخچال‌سازی «بوژان»خرم‌آباد فعالیت خود را از سر گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۷۱۴

کارخانه یخچال‌سازی «بوژان» که از تیر ماه سال ۹۱ با ۳۰۰ کارگر به دلیل نداشتن بازار فروش در رقابت با محصولات مشابه خارجی، فعالیت خود را متوقف کرده بود، امروز فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد یخچال‌سازی «بوژان» خرم آباد از صبح امروز چهارشنبه (۱۹ تیر ماه) فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

برخی منابع کارگری در این واحد تولیدی در استان لرستان با اعلام این خبر گفتند: اواخرتیر ماه سال ۹۱ واحد تولیدی بوژان خرم آباد به دلیل عدم وجود نقدینگی و نداشتن بازار فروش در رقابت با محصولات مشابه خارجی به حالت تعطیلی درآمد.

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان حدود ۳۰۰ کارگر با ۴ ماه مزد معوقه بیکار شدند، در ادامه افزودند: اخیرا با تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار جدید، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده و تعداد زیادی کارگر نیز جذب کار شده‌اند.

کارگران تصریح کردند: بر اساس تفاهم‌نامه میان کارخانه بوژان خرم آباد با ستاد اجرایی فرمان امام، قرار است لوازم خانگی مورد نیاز برخی خانواده‌های مناطق سیل‌زده سه استان لرستان، گلستان و خوزستان در این کارخانه تهیه وتولید شود.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر کارگران از وضعیت موجود رضایت دارند، در خاتمه افزوند: امروز چهارشنبه مراسم افتتاح خطوط تولیدی کارخانه بوژان خرم‌آباد بعد از گذشت ۷ سال با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز