خبرگزاری کار ایران

پیمانکاری‌های ماهشهر خواستار رفع تبعیض هستند/ امیدواری برای اجرای طرح «طبقه‌بندی مشاغل»

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۷۳

کارگران پیمانکاری شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند.

گروهی از کارگران پیمانکاری بندر ماهشهر و عسلویه در تماس با خبرنگار ایلنا، خواستار اجرای دقیق طرح «طبقه‌بندی مشاغل» شدند.

این کارگران که در شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی به صورت «پیمانکاری» مشغول به کار هستند، می‌گویند: توقع داریم برای ما نیز مشابه خیلی از پتروشیمی‌های منطقه ویژه ماهشهر، طرح طبقه‌بندی مشاغل اجرایی شود تا کمی درآمدمان افزایش یابد.

شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی اولین عرضه‌کننده خدمات بندری و دریایی کشور در حوزه تخصصی محصولات پتروشیمی است که در این راستا از سال ۱۳۸۴ مدیریت و راهبری ناحیه مخازن و دو بندر بزرگ صنعت پتروشیمی ایران واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه را برعهده داشته است.

 کارگران این شرکت می‌گویند: اگر قرار است کارگران پیمانکاری، همیشه پیمانکاری باقی بمانند و تبدیل وضعیت نشوند، باید حداقل در زمینه اجرای رفاهیات و مزایا، میان آنها برابری رعایت شود؛ کارگران پیمانکاری در برخی شرکت‌های نفت و پتروشیمی دریافتی بسیار بیشتری نسبت به همتایانشان در دیگر شرکت‌ها دارند و این، عادلانه نیست.

وزیر نفت، پیش از این از اجرای طرح ساماندهی کارگران پیمانکاری خبر داده بود؛ یکی از آیتم‌های این ساماندهی که منجر به افزایش عایدی کارگران متخصص نفت می‌شود، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل است؛ این طرح تاکنون در برخی شرکت‌های پتروشیمی اجرایی شده و امید می‌رود تا پایاین سال در باقی شرکت‌ها نیز به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز