خبرگزاری کار ایران

در افتتاحیه یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان جهانی کار مطرح شد:

کارگران ایرانی اصلی‌ترین و اولین قربانی تحریم و مشکلات مابین کشورها هستند/ آمریکا به یک شرکت خصوصی تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۳۲۵

دبیر انجمن صنفی کارگران دریانوردان تجاری ایران، گفت: مشکلات سیاسی، مربوط به دولت‌ها است و ملت‌ها بخصوص جامعه کارگری و کارفرمایی نباید قربانی این مشکلات سیاسی شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از کانال تلگرام انجمن صنفی دریانوردان ایران، «سامان رضایی» دبیر این نهاد کارگری در دومین روز یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان جهانی کار در حضور نمایندگان دولت‌های شرکت‌کننده سخنرانی کرد. 

وی به عنوان سخنران هشتم جلسه، بیانیه ایران را قرائت کرد و گفت: کارگران ایرانی اصلی‌ترین و اولین قربانی تحریم و مشکلات فی مابین کشور‌ها هستند. 

دبیر انجمن به عنوان نماینده بخش کارگری با تاکید بر اینکه مشکلات سیاسی مربوط به دولتها است و ملت‌ها خصوصا جامعه کارگری و کارفرمایی نباید قربانی این مشکلات سیاسی شوند، اثرات مخرب تحریم را با سلاح های کشتار جمعی همچون سلاح های شیمیایی مقایسه کرد و خواستار تنظیم سندی شد تا همانگونه که دولت‌ها را از استفاده سلاح‌های شیمیایی منع می‌کند، دولتها نیز به واسطه مسائل سیاسی نتوانند از سلاح تحریم بر علیه ملت کشوری استفاده نمایند.

او همچنین عملکرد دولت ترامپ را باعث نزول جایگاه کشور آمریکا از یک دولت عضو به یک کمپانی و شرکت خصوصی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز