خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی از عمارت ظهیرالاسلام بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۳۰

با توجه به مصوبه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی، تعدادی از اعضای این شورا از عمارت درحال ترمیم ظهیرالاسلام که متعلق به این سازمان است، بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، عمارت ظهیرالاسلام از ساختمان‌های دوره قاجار و متعلق به اما جمعه تهران در عصرناصری بوده است. این ساختمان در سال ۱۳۸۲ به مالکیت سازمان تأمین اجتماعی درآمده و در سال ۱۳۸۵ به عنوان اثرملی توسط سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسیده است.

از همان زمان بحث‌های فراوانی درباره چگونگی ترمیم و استفاده از این بنا مطرح می‌شود تا اینکه با تصمیم سازمان تأمین اجتماعی ترمیم این بنا از سال گذشته آغاز می‌شود و در حال حاضر پروژه ترمیم بنا به میزان ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

ترمیم این بنا تا سال آینده به اتمام می‌رسد و سازمان تأمین اجتماعی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از آن استفاده خواهد کرد.

صبح امروز برخی از اعضای شورای معاونین و مدیران سازمان تأمین اجتماعی از این بنا و میزان پیشرفت ترمیم آن بازدید کردند و نماینده پیمانکار عملیات ترمیم و همچنین نماینده سازمان میراث فرهنگی به بیان گزارشی درباره روند پیشرفت عملیات ترمیم پرداختند.

عمارت ظهیرالاسلام در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیربنای حدود ۸۰۰ متر مربع در خیابان ظهیرالاسلام واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز