خبرگزاری کار ایران

سامانه «جذب نخبگان» در سایت صندوق بازنشستگی کشوری آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۲۴۶

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سامانه جذب نخبگان از روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت به مدت ۱۶ روز در سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir راه اندازی شده و تا نیمه خرداد ۹۸ همزمان با عید سعید فطر به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا، سیدمیعاد صالحی با اعلام این خبر به شرایط ثبت نام کنندگان اشاره و بیان کرد: افراد جهت ثبت نام در این سامانه و شرکت در فراخوان، علاوه بر دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر، باید حداقل یکی از افتخارات نخبگانی ذکر شده در ماده ۴ آیین نامه احراز استعدادهای برتر و نخبگی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را کسب کرده باشند.

وی توضیح داد: مهم ترین این موارد شامل دارندگان مدال‌های جهانی و کشوری المپیادهای علمی دانش‌آموزی و دانشجویی، رتبه‌های برتر آزمون سراسری، برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (جشنواره خوارزمی، رازی و فارابی) و دانش‌آموختگان برتر آموزشی پژوهشی است.

صالحی اظهار داشت: لزوم بهره‌مندی صندوق بازنشستگی از ظرفیت بالای نخبگان کشور جهت ارتقاء نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری و سوددهی شرکت‌های تابعه در راستای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان عزیز تحت پوشش از جمله اهداف راه اندازی این سامانه و فراخوان جذب نخبگان است.

وی تصریح کرد: این طرح هم در راستای تاکید وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد بسترهای لازم جهت شناسایی و بکارگیری جوانان نخبه در صندوق بازنشستگی به خصوص هلدینگ ها و شرکت های تابعه و هم ظرفیتی است که برای نخستین بار در اختیار نخبگان کشور قرار می گیرد تا با استفاده از افراد نخبه و جوان و متخصص بتوانیم از مشکلات پیش روی صندوق بازنشستگی به سلامت عبور کنیم.

صالحی تاکید کرد: سودآور کردن سرمایه بازنشستگان نیازمند استفاده از مدیران و کارشناسان نخبه، هوشمند، ایده پرداز و پاک دست است و ما تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت بازنشستگان بکار خواهیم بست.

سامانه جذب نخبگان در صندوق بازنشستگی کشوری از روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز بکار کرده و تا نیمه خرداد ماه مصادف با عید سعید فطر به منظور ثبت مشخصات و مدارک نخبگان و استعدادهای برتر علاقه‌مند به همکاری با مجموعه‌های ذیل صندوق بازنشستگی کشوری به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز