خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته کارگر استان قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۷۹

دبیر خانه کارگر قزوین برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر خانه کارگر قزوین در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته کار و کارگر استان قزوین که روز گذشته در اداره کل کار استان قزوین برگزار شد، گفت: همه ساله از پنجم الی یازدهم اردیبهشت برای ارج نهادن و گرامیداشت مقام کار و کارگر به نام هفته کارگر نامیده شده است.

عیدعلی کریمی افزود: در همین راستا ستاد بزرگداشت هفته کارگر قزوین با همکاری واحدهای تولیدی و تشکلات کارگری و کارفرمایی مراسم و برنامه‌های را در شان جامعه کارگری تدارک دیده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین تاکید کرد: با توجه به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری، رویکرد تمامی برنامه‌های قابل اجرا در هفته کار و کارگر، اقتصاد مقاوتی: رونق تولید است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های ستاد هفته کارگر سال ۹۸ استان قزوین گفت: روز پنجشنبه (۵ اردیبهشت) مصادف با اولین روز از هفته کارگر برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور جمعی از کارگران و کارفرمایان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی را خواهیم داشت، همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه استان و برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده در این روز است.

وی افزود: در روز جمعه (۶ اردیبهشت) دومین روز هفته کارگر حضور کارگران در نمازهای جمعه را خواهیم داشت.

کریمی ادامه داد: در روز ‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه سومین روز هفته کارگر مراسم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ملاقات از بیماران را در چند بیمارستان دولتی و خصوصی را خواهیم داشت. همچنین بازدید از چند واحدهای تولیدی در سطح استان از دیگر برنامه‌ای این روز است.

به گفته وی؛ روز یکشنبه مصادف با هشتم اردیبهشت مراسم بزرگ یادواره سه هزار شهید استان قزوین در مسجد جامع شهر الوند برگزار خواهد شد. همچنین در روز نهم اردیبهشت ماه نیز مراسم تجلیل از کارگران نمونه را در شهرستان تاکستان برگزار خواهیم کرد. همچنین مراسم پیاده‌روی خانوادگی کارگران را در روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت با همکاری اداره کل کار و تامین اجتماعی استان برگزار خواهیم کرد.

طبق اظهارات وی؛ صبح روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه  که مصادف با «روز جهانی کارگر» است، شاهد تجمع بزرگ کارگران و بازنشستگان استان قزوین در ورزشگاه کارگران شهر صنعتی البرز خواهیم بود که همه کارگران و خانواده‌هایشان دعوت خواهند بود.

چهارمین جلسه ستاد هفته کارگر استان قزوین روز دوشنبه با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان قزوین نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و ادارات کار و تأمین اجتماعی، حوزه مقاومت بسیج کارگری و سایر ادارات مربوطه در اداره کل کار قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز