خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب مطرح کرد؛

افزایش حقوق و دستمزد کارگران همیشه دغدغه ما بوده/ کارگران باید روز کارگر را زنده نگه دارند

کد خبر : ۷۵۲۴۳۸

دبیرکل خانه کارگر گفت: کارگران باید روز کارگر را زنده نگه دارند و به بهترین شکل این روز را جشن بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در مراسم روز جوان که امروز (۲۸ فروردین) در محل خانه کارگر برگزار شد، اظهار داشت: روز جوان را به همه برادران و خواهران و جوانان تبریک می‌گویم. این نشست در سال جدید فرصتی است تا حلول بهار و رسیدن سال ۹۸ که رهبر انقلاب سال رونق تولید نام‌گذاری کرده، جشن بگیریم.

او ادامه داد: امیدواریم امسال شاهد رونق در تولید کشور باشیم.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اینکه بحث افزایش حقوق و دستمزد همیشه دغدغه ما بوده، بیان کرد: امیدوارم امسال شاهد پیشرفت کشور باشیم. امیدوارم جوانان در دوره‌ها و کلاس‌های خانه کارگر حاضر شوند. دعوت می‌کنم در برنامه‌های هفته کارگر که از پنجشنبه آغاز می‌شود، شرکت کنید و در بوستان ولایت کارت را دریافت کنید.

محجوب با اشاره به اینکه پنجشنبه آتی مطابق هر سال در مرقد امام حاضر می‌شویم، گفت: دعوت می‌کنم به راهپیمایی روز کارگر بپیوندید. کارگران باید این روز را زنده نگه دارند و به بهترین شکل و با حضور وسیع هم این روز را جشن بگیرند و هم خواسته‌های خود را بیان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز