خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض دو روزه کارکنان سهام عدالت در تهران/ سازمان خصوصی‌سازی قول پرداخت داد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۵۹

به دنبال اعتراض دوروزه کارکنان سهام عدالت، رئیس سازمان خصوصی‌سازی عصر دیروز با دعوت از نمایندگان کارکنان معترضان وعده داد که تا یک هفته آینده بخشی از مطالبات مزدی کارکنان سهام عدالت را پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعتراض صنفی جمعی از کارکنان دفاتر سهام عدالت که از سراسر کشور راهی تهران شده و مقابل ساختمان وزارت اقتصاد تجمع کرده بودند، پس از دو روز خاتمه یافت.

گفته می‌شود؛ عصر دیروز علی اشرف عبدالله پوری حسینی (رئیس سازمان خصوصی سازی) با دعوت از نمایندگان کارکنان معترضان وعده داد که تا یک هفته آینده ۳۶ ماه از مطالبات مزدی ۴۸ ماهه آنها را بر اساس بودجه ۲۵ میلیارد تومانی که از سوی هیات وزیران برای جبران خدمات کارکنان شرکت‌های تعاونی شهرستانی سهام عدالت تخصیص یافته، پرداخت خواهد کرد.

«پوری حسینی» در خصوص امنیت شغلی کارکنان دفاتر سهام عدالت خطاب به نمایندگان کارگران نیز گفت: در این ارتباط منتظر لایحه آزادسازی سهام عدالت در صحن علنی مجلس هستیم.

کارکنان دفاتر سهام عدالت می‌گویند: برهمین اساس جدا از شش نفر از همکارانمان که به نمایندگی از بقیه مسئولان پیگیری مطالباتمان را برعهده گرفته‌اند، مابقی که از دفاتر شهرستان و استان‌های مختلف کشور به تهران آمده بودند با اعتماد به وعده رئیس سازمان خصوصی‌سازی با پایان دادن به اجتماع صنفی خود، همگی راهی محل سکونت و کار خود شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز