خبرگزاری کار ایران

مزایده مجدد ماشین‌سازی تبریز لغو شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۶۴۸

از قرار معلوم مزایده کارخانه ماشین‌سازی تبریز که بنا بود امروز (۲۴ بهمن) برگزار شود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک عضو شورای اسلامی کار کارخانه ماشین‌سازی تبریز از لغو مزایده مجدد این واحد تولیدی که بنا بود امروز (۲۴ بهمن) برگزار شود، خبر داد.

از قرار معلوم مطابق آنچه در آگاهی مزایده سازمان خصوصی‌سازی آمده، ارزش کل پایه کارخانه ماشین سازی تبریز ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام شده که این رقم در مقایسه با ارزش کارخانه بسیار ناچیز است. این درحالیست که مطابق گزارش تفریغ بودجه که از سوی دیوان محاسبات در مجلس شورای اسلامی ارائه شد، قیمت کارشناسی ماشین‌سازی تبریز در سال ۹۴ حدود ۶۱۷ میلیارد تومان بوده است.

شورای اسلامی کار کارخانه ماشین سازی تبریز ضمن محکوم کردن واگذاری مجدد این واحد تولیدی به قیمت کارشناسی سال ۹۴ و عدم تغییر قیمت آن اعلام کرده است: ماشین ابزارهای تولید شده توسط ماشین‌سازی تبریز استراتژیک و انحصاری است. بسیاری از محصولات این کارخانه تحریمی است و جای تعجب دارد که چوب حراج بر این صنعت استراتژیک زده شود. 

شورای اسلامی کار این واحد تولیدی، واگذاری این صنعت استراتژیک به شخصی حقیقی که اهلیت لازم را ندارند نامعقول دانسته و خواستار واگذاری آن به نهادها و ارگان‌های دولتی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز