خبرگزاری کار ایران

توافقِ «کلاه‌زردها» با توانیر/ آزمون لغو شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۵۲

در پی تجمع روز دوشنبه اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق مقابل وزارت نیرو، سازمان توانیر با این بهره‌برداران به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی تجمع روز دوشنبه مقابل وزارت نیرو، سازمان توانیر و نمایندگان اپراتورهای پست‌های فشارقوی برق، توافقنامه‌ای امضا کردند. در این توافقنامه، چند و چون جذب و تبدیل وضعیت کلاه‌زردها با استفاده از چارت‌های خالی وزارت نیرو مشخص شده است.

در این توافقنامه آمده که 1122 پست سازمانی بلاتصدی از شرکت‌های برق منطقه‌ای سراسر کشور به اپراتورهای فشار قوی اختصاص داده شود و 50 درصد مابقی پست‌ها نیز به همین منظور در نظر گرفته شود.

این توافق دوجانبه همچنین بندهایی در رابطه با افزایش حقوق و مزایای شغلی کلاه‌زردها دارد و برای همسان‌سازی، تمهیداتی درنظر گرفته شده است.

در عین حال، بحث جذب آزمونی نیز کنار گذاشته شد؛ نمایندگان اپراتورها ضمن بیان خوشحالی از این خبر می‌گویند: امیدواریم سازمان توانیر به وعده‌های داده شده عمل کند و بتوانیم به آرامش شغلی برسیم.

بیش از چهار هزار اپراتور پست‌های فشار قوی برق در سراسر کشور مشغول به کار هستند؛ این اپراتورها خواستار تبدیل وضعیت و جذب در بدنه وزارت نیرو هستند؛ این خواسته پیش از این توسط مصوبه قانونی وزیر نیروی قبل تایید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز