خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی درگذشت احمدرضا دالوند را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۴۷

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی درگذشت احمدرضا دالوند را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری کشور تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت "امیرعباس تقی‌پور" به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت مرحوم شادروان احمدرضا دالوند، هنرمند و گرافیست سرشناس کشورمان ضایعه‌ای تأسف بار برای جامعه هنری است.

مرحوم دالوند عمر پربرکت خود را برای خلق آثار هنری برجسته و همچنین ارتقاء هنر گرافیک در ایران و تربیت هنرمندان در این رشته صرف کرد و از آن مرحوم آثار هنری مختلف و متنوعی به یادگار مانده است. اینجانب و مجموعه ی رسانه‌ای سازمان تأمین اجتماعی نیز افتخار همکاری با ایشان را داریم و مرحوم دالوند در طراحی نشریات این سازمان نقشی برجسته داشته است.

درگذشت آن هنرمند عزیز را به خانواده محترم ایشان و جامعه شریف هنرمندان و اهالی رسانه صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم. برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان و علاقه‌مندان به ایشان صبر جمیل از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

مرحوم دالوند سال‌ها در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و برخی دانشگاه‌های کشور تدریس کرد و در مراکز متعدد فرهنگی به برپایی دوره‌های آموزشی پرداخت.

آن مرحوم طراحی صفحات و لگوی بسیاری از موسسات و نشریات کشور از جمله هفته نامه‌های آتیه و تأمین را برعهده داشته است. آثار مرحوم دالوند در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی زیادی در داخل و خارج از کشور به نمایش درآمده و با استقبال علاقه مندان همراه بوده است.

مرحوم دالوند که مدتی به دلیل بیماری دیابت در بیمارستان سینا بستری بود، بامداد امروز ۱۹ آذر ماه چشم از جهان فرو بست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز