خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر شوش:

بدنبال درآمد پایدار برای شهرداری هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۲۳۸

رئیس شورای شهر شوش از یک تا دوماه معوقات مزدی کارگران شاغل در شهرداری و سازمانهای وابسته به آن خبر داد.

«محمد میاحی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: کاهش درآمد شهرداری باعث بروز مشکلات ناشی از کمبود منابع مالی شده است، به همین دلیل هم‌اکنون کارگران پیمانکاری و کارگران قرارداد مستقیم یک ماه معوقات مزدی طلب دارند.

رئیس شورای شهر شوش با بیان اینکه اعضای شورای شهر شوش دغدغه دستمزد و معیشت همه کارگران شهرداری و سازمان‌های وابسته به شهرداری را دارند، افزود: به دنبال راه‌حلی هستیم که به مرور بتوانیم مشکلات را مرتفع و مطالبات را کامل پرداخت کنیم تا کارگران زحمتکش شهرداری برای تامین مایحتاج زندگی خود دغدغه مالی نداشته باشند.

وی با تاکید بر حفظ‌ شان و کرامت کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری اضافه کرد: برنامه ما این است که اجازه ندهیم دستمزد و سایر مطالبات کارگران به تاخیر بیفتد. در حال حاضر با پرداخت حقوق اسفند و عیدی ۱۴۰۰ کارگران پیمانکاری، آنها فقط دوماه حقوق فروردین و اردیبهشت را طلبکارند. در عین حال کارگران قرارداد مستقیم شهرداری نیز با دریافت حقوق فروردین ماه، فقط حقوق اردیبهشت ماه را طلب دارند.

میاحی با بیان اینکه شهرداری شوش هر ماه به حدود ۴ میلیارد تومان منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران نیاز دارد، افزود: کارگرانی که در شرایط گرمای بالای ۴۰ تا ۵۰ درجه مشغول کار هستند نباید مشکلات معیشتی داشته باشند بنابراین ما اعضای شورای شهر در حال پیگیری و بدنبال ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری هستیم تا به مرور مشکلات مرتفع شود.

او با اظهار اینکه شهرداری شوش به نسبت برخی شهرداری‌های استان که معوقات ۷ تا ۸ ماهه دارند، در وضعیت بهتری است، افزود: از دیگر اقدامات در حال پیگیری شورای شهر شوش ساخت مسکن برای پرسنل شهرداری است که به دنبال زمینه‌سازی شرایط و خرید زمین هستیم.

این عضو شورای شهر شوش با بیان اینکه شهرداری شوش نیازمند حمایت بیشتری از سوی مسئولان است، گفت: برای خروج از بحران مالی شهرداری بدنبال انجام چند پروژه خدماتی رفاهی و تولیدی همانند ساخت پارکینگ طبقاتی بازارچه خرید و اورهال کارخانه بتن و سنگ‌شکن هستیم که امیدواریم با مشارکت سرمایه‌گذاران، مسئولان در این راه به ما کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز