خبرگزاری کار ایران

شکایت غلامی از باشگاه ماشین سازی تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۲۳

بازیکن سابق تیم ماشین سازی تبریز از این باشگاه به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، توحید غلامی، بازیکن سابق استقلال تهران و سپیدرود رشت که سال گذشته به تیم ماشین سازی تبریز ملحق شده بود با مصدومیت از ناحیه زانو مدتی دور از میادین بود و در تمرینات پیش فصل لیگ نوزدهم دوباره فعالیتش در این تیم را آغاز کرد.

غلامی در تمرینات مجددا دچار مصدومیت شد و نتوانست در کنار شاگردان رسول خطیبی فصل جدید را آغاز کند. بر این اساس از سوی باشگاه ماشین سازی قرارداد این بازیکن به صورت یکطرفه فسخ شد.

این بازیکن که مدعی بود رفتار باشگاه تبریزی غیرحرفه‌ای بوده و مطالبات او هم باید به صورت کامل پرداخت شود با مراجعه به فدراسیون فوتبال از ماشین سازی شکایت کرد.

داوود غلامی در این باره گفت: من سابقه چندین سال مربیگری در تیم‌های پایه باشگاه استقلال را داشته‌ام و سابقه‌ام در فوتبال مشخص است. تا حالا ندیده بودم که یک باشگاه بخواهد با یک بازیکن چنین رفتاری داشته باشد به همین دلیل از پسرم خواستم که از ماشین سازی شکایت کند تا حق او پایمال نشود. من با هوشنگ نصیرزاده صحبت کردم و اعلام کردیم که قصد شکایت داریم، او در واکنش گفت که هر کاری می‌خواهیم انجام بدهیم و او مدعی است که پسرم 9 ماه در تبریز حضور نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز