خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج:

کار بلیط فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود / سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۲۰

رییس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کنفدراسیون آسیایی قرار گرفت و سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهدی تاج امروز در نشست روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: بیش از  ۱۰ سال در پی  تصویب مصوبه ای بودیم که در جلسه آخر کنفدراسیون آسیا پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کمیته قرار گرفت.

وی گفت: بر اساس این مصوبه کنفدراسیون آسیا، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شدکه برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه سخنانش در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بلیت فروشی الکترونیکی ارایه  و اجرایی کردن آن را اتفاقی بزرگ برای فوتبال داخلی عنوان کرد.

او ادامه داد: ممکن است مشکلاتی در حال حاضر برای انجام این طرح باشد ولی قطعا بعد از سپری شدن چند هفته این مشکلات رفع خواهد شد.

تاج توضیح داد: بی تردید هر تغییر رویه‌ای با هزینه هایی همراه خواهد بود اما باور ما این است که بلیت‌فروشی الکترونیکی اتفاق مثبتی برای فدراسیون و ورزش کشور خواهد بود و کار بلیط فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود و ثمرات آن در آینده روشن تر خواهد شد.  

او در پایان سخنانش با اعلام این خبر که ایران در آخرین رنکینگ فوتبال ایران همچنان در رده اول آسیا و ۲۳ جهان است اظهار امیدواری که فوتبال ایران بتواند مسیر رو به توسعه را طی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز