خبرگزاری کار ایران

فرزاد حاتمی در گفت و گو با ایلنا :

عمران زاده این اواخر باید در وزنه برداری شرکت می کرد/ نمی خواستم در این سالها دل کسی را بشکنم

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۹۶۹

مهاجم سابق استقلال که با این تیم به عنوان قهرمانی رسید امروز مقابل تیم سابقش به میدان میرود.

به گزارش ایلنا،فرزاد حاتمی مهاجم سابق استقلال این روزها در نفت مسجد سلیمان مشغول بازی است او که با آبی پوشان به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده بود معتقد است امروز بازی زیبایی را هواداران شاهد خواهند بود.

شرایط تیم تان پیش از دیدار مقابل استقلال چگونه است؟

تیم ما بد نیست از لحاظ بدنی در بهترین شرایط قرار داریم از نظر مالی هم قرار است بعد از این بازی پول به تیم و بازیکنان داده شود می دانید که تنها تیمی هستیم که دریافتی نداشتیم.

استقلال هم تیم سابق ات است؟

به هر حال من روزهای خوبی در استقلال داشتم در لیگ قهرمانان آسیا جزو 4 تیم رفتیم و در لیگ هم قهرمان شدیم یک سال بسیار خوب را در این تیم سپری کردیم.

دوستان صمیمی تان هم  مهدی رحمتی و  حنیف عمران زاده است که از این تیم رفته اند؟

به هر حال مسوولان استقلال باید می گذاشتند مهدی رحمتی یکی دو سال دیگر در این تیم می ماند و بعد می رفت حنیف هم که در همین اواخر خودش 107 کیلو شده بود و می خواستیم این اواخر نام او را برای وزنه برداری ثبت نام کنیم .

خط دفاع استقلال هم شرایط خوبی ندارد؟ با این موضوع موافق هستید؟

 فقط یکی از بازی های استقلال را دیده ام و فکر می کنم آنها نیاز به زمان دارند تا در خط دفاع به انسجام لازم برسند.

خودتان فکر می کنیدنفت مسجد سلیمان چندمین تیم لیگ برتری است که در آن بازی می کنید؟

اگر بگویم یادم نیست دروغ نگفته ام به هر حال نمی خواستم در این سالها دل کسی را بشکنم و هر جا که به ما می گفتند می رفتیم و بازی می کردیم.

چرا اینقدر تیم عوض کردید؟

خب یک چیزهایی اتفاق می افتد که من نمی توانستیم ببینم و نسبت به آن بی تفاوت باشم.حرف هایم را می زدم و به نوعی با مسوولان تیم درگیر می شدم مثلا در تراکتور سازی 4 سال بازی کردم یک بار کردم مربی آلزایمر دارد من را گذاشتند کنار و بعد از چند هفته که گذشت خودشان متوجه شدندحرفم درست است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز