خبرگزاری کار ایران

باقری نیا: مدعی صعود هستیم / آل نعمه را جذب کردیم چون یک رهبر می‌خواستیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۶۱

سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید تیمش مدعی صعود است و آبی پوشان دوباره به لیگ برتر برمی‌گردند.

مجید باقری نیا سرمربی تیم استقلال خوزستان در گفت و گو با ایلنا درخصوص جذب احمد آل نعمه اظهار داشت:‌ ما تیم بسیاری جوانی را در اختیار داریم و به جرعت می‌توانم بگویم که معدل سنی تیم ما زیر 24 سال است. ما در بازی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم بازیکنی که بتواند به عنوان یک رهبر در تیم اثرگذار باشد را کم داریم.

او ادامه داد: احمد بازیکن همین تیم بوده و خودش هم از پیشنهاد ما استقبال کرد. ما هم به بازیکنی که می‌خواستیم رسیدیم. خیلی راحت هم توافق کردیم و ایشان هم از روز دوشنبه تمریناتش را با ما آغاز کرده است.

سرمربی استقلال خوزستان درباره میزان آمادگی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ ایشان مدتی بود که با یک مربی بدنساز تمرینات انفرادی داشتند و در یکی دو جلسه‌ای که خدمت او بودیم متوجه شدیم که بدون مشکل شرایط خوبی دارد. اگر من یک درصد به توانایی او شک داشتم که نتواند به تیم کمک کند هرگز پیشنهاد همکاری را به او نمی‌دادیم. مطمئن هستم که حضور او در تیم برای ما مفید است.

باقری نیا با اشاره به بازگشت وحید خشتان به تیم استقلال خوزستان بیان داشت: وحید به هر صورت یک مدتی با پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان تمرین کرد، حالا یا به توافق نرسیدند یا هر مسئله‌ای دیگر، تیم نداشت و از او خواهش کردم که به استقلال برگردد و خیلی راحت توافق کردیم. امیدوارم همانند ابتدای فصل گذشته باز هم به تیم استقلال خوزستان کمک کند. او به دلایلی که ذکر آن جایز نیست، بعد از 8 9 هفته عالی در لیگ برتر افت کرد و از تیم خارج شد. 

سرمربی استقلال خوزستان درباره ارزیابی تیمش پس از چهار هفته از مسابقات لیگ یک که تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند گفت: ما دو مشکل داشتیم. این را بگویم که تیم خیلی خوبی داریم و با تمرینات و بازی‌های تدارکاتی بازیکنان خوب نمایش دادند. متاسفانه مسابقات در شرایطی شروع شد که ما مجبور شدیم به خوزستان برگردیم که بدترین شرایط آب و هوایی ممکن را داشتیم. ما در گرمای 48 درجه تمرین می‌کردیم و همین باعث شد که تیم تحلیل برود. مسئله دوم این که به سال‌های قبل برمی‌گردد و بدهی‌های چند دوره پیش گریبان ما را گرفت. ما چند ساعت قبل از اولین بازی در لیگ برتر نمی‌دانستیم که در مسابقات شرکت می‌کنیم یا خیر. با تعهد استاندارد و اداره ورزش و جوانان استان ما موفق شدیم به مسابقات برسیم. با چنین شرایطی مجبور شدیم به شکل که علاقه نداریم مسابقات را شروع کنیم. تیم جوان باید یک جایی خسارتش را به عنوان سرمربی بپذیرم تا آنها بهتر شوند. همینجا اعلام می‌کنم که با توجه به سه شکست و یک تساوی در حال حاضر مدعی صعود هستیم و دوباره به لیگ برتر برمی‌گردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز