خبرگزاری کار ایران

جدال کمالوند و بگوویچ برنده‌ای نداشت

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۴۶

بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم با تساوی ۱_۱ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اولین دیدار هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان بین دو تیم گل‌گهر و پارس جنوبی آغاز شد که بازی با نتیجه به سود به پایان رسید.

داور: سید وحید کاظمیان

کمکداوران:علی‌اکبرعظیم‌پور، امیرمحمدداورزاده

کارت زرد: امیرپورعلی، کوین جانی جانسون، وینگو بگوویچ(سرمربی)، مهران گلزاری،جفرسون تاوارز داسیلوا(از گل‌گهر سیرجان) شهرام گودرزی و فراز کمالوند (از پارس جنوبی جم)

کارت قرمز: _

گل: سجاد آشوری(از گل‌گهر سیرجان) محمد نوری( پارس جنوبی‌جم و از روی نقطه‌پنالتی)

اتفاقات مهم بازی/

نیمه اول: مارک ویلموتس سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران به همراه محمدرضا ساکت مهمان ویژه‌ی این دیدار بودند.

بهنام برزای هافبک تیم گل‌گهر سیرجان به دلیل مشکلات انضباطی از بازی در این دیدار با تصمیم وینگو بگوویچ محروم شد و در ترکیب ۱۸ نفره تیمش حضوز نداشت.

نیمه دوم: دقیقه ۵۴ این دیدار به دلیل خطا روی محمود شفیعی بازیکن پارس جنوبی داور نقطه پنالتی را نشان داد که محمد نوری این پنالتی را به گل تبدیل کرد، بازی در دقیقه۵۶ به تساوی ۱_۱کشیده شد.

بعد از آمدن محمد نوری بازیکن باتجربه تیم پارس به زمین بازی محمد ابراهیمی بازیکن این تیم بازوبند کاپیتانی را بعد از به ثمر رساندن پنالتی به او تقدیم کرد.

وینگو بگوویچ سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان،پس از اعلام پنالتی به نفع تیم پارس به داوری و نیمکت تیم پارس جنوبی اعتراض کرد و در طی آن یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد.

علیرضا ابراهیمی بازیکن تیم گل‌گهر بازوبند کاپیتانی را پس از تعویض به مهران گلزاری بازیکن دیگر این تیم تقدیم کرد.

شهرام گودرزی بازیکن پارس جنوبی در دقیقه ۷۶ به این دلیل که نگذاشت بازیکنان تیم حریف زود بازی را آغار کنند و توپ را به بیرون زد یک کارت زرد از داور بلزی دریافت کرد.

مهران گلزاری به دلیل متوقف کردن بازیکن حریف از داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۶ این دیدار جفرسون تاوارز داسیلوا توسط داور دیدار یک کارت زرد دریافت کرد تا تعداد کارت‌های زرد دریافتی بازیکنان و سرمربی تیم گل‌گهر به عدد۵ برسد.

زمان اعلام شده برای وقت‌های تلف شده این دیدار ۵ دقیقه در نظر گرفته شد که کاظمی داور این دیدار ۴۵ ثانیه زودتر از پایان وقت اضافه سوت پایان این دیدار را به صدا درآورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز