خبرگزاری کار ایران

بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص حواشی بازی با سپاهان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۸۷

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با انتشار بیانیه ای در خصوص حواشی بازی برابر سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، باشگاه شاهین بوشهر با انتشار بیانیه ای نسبت به حواشی بازی برابر سپاهان واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است: 

 احترام به تیم مهمان یکی از وظایف مهم اساسی باشگاه شاهین شهرداری در چند فصل اخیر بوده که جدا از نتیجه بازی همواره تمامی ارگان باشگاه و هواداران در محقق شدن آن تلاش نموده اند.

ضمن پوزش از باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص اتفاق بوجود آمده باید به اطلاع کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال برسانیم که متاسفانه تعداد اندکی از تماشاگران که هیچ ارتباطی با هواداران شاهین شهرداری  هم نداشتند و با هدفی خاص به ورزشگاه آمده بودند اقدام به حرکت سخیف و نسنجیده توهین به سرمربی محترم سپاهان نمودندکه بلافاصله با دخالت لیدرها و هواداران شاهین شهرداری این افراد به سکوت وادار شدند.

در همین راستا ضمن تشکر از هوادارانی که از اقصی نقاط استان برای حمایت از سفید پوشان بوشهری خود را به ورزشگاه شهید مهدوی رساندند خواهشمندیم با همکاری مسئولان انتظامی ورزشگاه حریم ورزشگاه را پاک و سالم نگهدارند تا اشاعه دهنده فرهنگ و اخلاق نیکوی مردم استان بوشهر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز