خبرگزاری کار ایران

مرادیان: قزاقستان خیلی بهتر از ما بود و پیروز شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۰۳

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: واقعاً با تمام وجود جنگیدیم ولی تیم قزاقستان خیلی از ما بهتر بود. آن‌ها خیلی بهتر از ما سرویس زدند و ‌‌ثبات در سرویس‌های این تیم باعت شد که کمی کار برای ما مشکل شود.

به گزارش ایلنا، فرزانه مرادیان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درباره شکست سه بر صفر تیم بانوان ایران برابر قزاقستان گفت: امروز کار تیمی ما خیلی خوب بود. نسبت به بازی‌های گذشته، حمله‌های خوبی داشتیم. واقعاً با تمام وجود جنگیدیم ولی تیم قزاقستان خیلی از ما بهتر بود. آن‌ها خیلی بهتر از ما سرویس زدند و ‌‌ثبات در سرویس‌های این تیم باعت شد که کمی کار برای ما مشکل شود.

وی افزود: با از دست دادن ست اول و دوم، تلاش کردیم که ست سوم را برنده باشیم تا در نهایت سه بر دو پیروز این بازی شویم. در این ست عملکرد خوبی هم از خود نشان دادیم اما در نهایت دفاع خوب و سرویس خوب قزاقستان جلوی پیروزی ما را در این ست و در این بازی گرفت.

لیبروی تیم ملی بانوان ایران درباره بازی این تیم مقابل اندونزی هم گفت: بازی فردای ما برای کسب مقام هفتم با اندونزی هست. تیم اندونزی تیم خوبی است اما ما برای بردن و کسب مقام هفتم به میدان خواهیم رفت. فردا بازی آخر ماست و بهترین عملکردمان را مقابل اندونزی نشان می‌دهیم تا با یک نتیجه خوب، این بازی‌ها را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز