خبرگزاری کار ایران

محسن خلیلی: خیریه عمل، رضایت کادر فنی و بازیکنان را جلب نکرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۰۲

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در یک زمان ده روزه وضعیت زمین خیریه عمل را بررسی کردیم ولی شرایط خوبی برای تبدیل شدن به زمین دوم پرسپولیس نداشت و کیفیت زمین آن مورد تایید نبود.

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی در آستانه بازگشت سرخپوشان به ورزشگاه شهید کاظمی درباره این موضوع و در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در آینده، زمین تمرین روزهای گذشته، به زمین دوم تمرین تیم بدل شود، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما برای ده جلسه تمرین در مجموعه خیریه عمل قرارداد بسته بودیم تا شرایط آن را برای عقد قراردادی بلند مدت‌تر امتحان کنیم. اگر این زمین رضایت بازیکنان و سرمربی را به دست می‌آورد احتمالا از خیریه عمل به عنوان زمین دوم استفاده می‌کردیم اما شرایط این زمین، حداقل برای پرسپولیس که مناسب نبود. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم به مجموعه شهید کاظمی برگردیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نکات برای ما، هموار بودن زمین است که خیریه عمل این شرایط را نداشت و با توجه به جنس چمن برای حضور طولانی مناسب نیست. از سوی دیگر چمن استفاده شده هم چمن مخصوص فوتبال نیست. زمین از چمن مَرغ پوشیده استف از همان نوعی که در فضای سبز استفاده می شود. علاوه بر امکانات جانبی هم از جمله رختکن ، اتاق های جلسات و کنفرانس، اتاق های مجزا برای اموری مانند مسایل پزشکی و ماساژ یا به میزان کافی نبود یا این که شرایط مطلوب مورد نظر ما را نداشت. به هر حال شرایطی که پرسپولیس نیاز دارد هر جایی فراهم نیست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان افزود: ما فعلا تمرینات خودمان را در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال می کنیم و زمین های دیگری را هم برای مواقع خاص بررسی خواهیم کرد. در هماهنگی که با آقای کالدرون داشتیم هم درهای تمرین روز دوشنبه به روی هواداران و نمایندگان رسانه ها باز شد. اتفاقا یکی از مشکلات در خیریه عمل این بود که شرایط خوبی را برای هواداران ما ایجاد نمی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز