خبرگزاری کار ایران

نقش طاهرخانی در شکست استقلال؛ اشتباهی که عملکرد مدافع جوان را زیر سوال برد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۰۳

مدافع جوان استقلال در پایان روز خوب خود اشتباهی کرد که زمینه ساز شکست تیمش شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در شرایطی روز گذشته در جریان دیدار با ماشین سازی شکست خورد که به نظر می‌رسید دو تیم در ثانیه‌های پایانی به تساوی رضایت داده‌اند ولی در نهایت با گل دقیقه 95 میزبان آبی‌پوشان نخستین دیدار خود را با شکست پایان دادند.

شکست استقلال در گام نخست از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است ولی به نقش شاهین طاهرخانی و اشتباه او در کورس با نریمان جهان موردی بود که کمتر به آن توجه شد.

وقتی استقلال در حمله بود، وظیفه حفاظت از عقب میدان بر عهده دانشگر و طاهرخانی بود و مدافع جوان آخرین بازیکنی بود که باید مانع طراحی ضد حمله می‌شد ولی در حالیکه فاصله چندانی با نریمان جهان نداشت اجازه استارت زدن به او داد و در ادامه هم تلاش زیادی برای رسیدن به این بازیکن نداشت تا دانشگر مجبور شود از عقب اضافه شده و در آخرین لحظه با خطای عمد روی مهاجم حریف اخراج را به جان خرید و در موقعیتی خوب ضربه ایستگاهی در اختیار ماشین سازی قرار گرفت که منجر به گل برتری این تیم شد.

طاهرخان مدافع جوان آبی‌پوشان است که در طول بازی عملکرد خوب و کم اشتباهی داشت و خصیصه بارز او باسکاری از عقب زمین است ولی اشتباه ثانیه‌های پایانی او عملکردش را زیر سوال برد.

حجم ویدیو: ۴.۳۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز